آهنگ مهدی مقدم به نام خداحافظ + متن آهنگ
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

چهار شنبه 6 تير 1397 ساعت: 17:28
نویسنده : معین کریمی

آهنگ مهدی مقدم به نام خداحافظ + متن آهنگ

ترانه سرا و ملودی : شورا کریمی

تنظیم : یاشا یسربی

کیفیت 320

دیگه میخوام برم با چشم تر
منو تا دم پنجره ها ببر
بگو عاشق خوندن و خوندنه
اگه قسمت من همه موندنه
تو بگیر دیگه دستای خستمو
اگه یادته چشمای مستمو
به پرنده ها شعرامو گفتم
دیگه رفتم از اینجا رفتم
خداحافظ همه هستی من
خداحافظ پل خاطره هام
خداحافظ دل من
توی قلب قشنگت یه گل
نزار گل قلبت پر پر بشه
مثه من توی بازی روزگار
نزار عشقو امیدت هدر بشه
گل من تو اسیر سفر نشی
نری آخر قصه هدر نشی
نچکون دیگه قطره ی الماس
گل من بوی بارونو بشناس
خداحافظ همه هستی من
خداحافظ پل خاطره هام
خداحافظ دل من

دیگه میخوام برم با چشم تر
منو تا دم پنجره ها ببر
بگو عاشق خوندن و خوندنه
اگه قسمت من همه موندنه
تو بگیر دیگه دستای خستمو
اگه یادته چشمای مستمو
به پرنده ها شعرامو گفتم
دیگه رفتم از اینجا رفتم
خداحافظ همه هستی من
خداحافظ پل خاطره هام
خداحافظ دل من
توی قلب قشنگت یه گل
نزار گل قلبت پر پر بشه
مثه من توی بازی روزگار
نزار عشقو امیدت هدر بشه
گل من تو اسیر سفر نشی
نری آخر قصه هدر نشی
نچکون دیگه قطره ی الماس
گل من بوی بارونو بشناس
خداحافظ همه هستی من
خداحافظ پل خاطره هام
خداحافظ دل من


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: مهدی مقدم شورا کریمی خداحافظ مهدی مقدم شورا کریمی آهنگ دانلود متن متن آهنگ موسیقی موزیک ترانه ترانه سرا ترانه سرایی شعر شاعر music download mahdi mehdi moghaddam mehdimoghaddam song lyrics


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام